OBSŁUGA KLIENTÓW W GOPS JASIENICA W DOBIE EPIDEMII
Ze względu na Państwa bezpieczeństwo, wszystkie osoby odwiedzające nasz Ośrodek proszone są o posiadanie środków ochrony osłaniające nos i usta (do czasu obowiązywania wytycznych rządowych), a także do dezynfekowania rąk przy drzwiach wejściowych do budynku.
Obsługa klientów będzie realizowana przy zachowaniu zasady odpowiedniego odstępu między klientami oczekującymi na obsługę (minimum 1,5 merta między osobami).
Osoby będą obsługiwane pojedynczo, za wyjątkiem osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, pełnomocników lub rodzica z dzieckiem.
Ze względu na obowiązujący stan epidemii, nadal zachęcamy Państwa do składania wniosków w sprawie świadczeń rodzinnych, 500+ oraz Funduszu Alimentacyjnego bez wychodzenia z domu, do zakładania profilu zaufanego i składania wniosków za pośrednictwem:
- Platformy Informacyjno – Usługowej CSIZS Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej tzw. Emp@tia, na stronie http://www.empatia.mrpips.gov.pl
- Platformy Usług Elektronicznych – PUE, na stronie http://www.zus.pl/pue
- platformy ePUAP, na stronie http://epuap.gov.pl/wps/portal
- bankowości elektronicznej
WAŻNE!!!
Prosimy pamiętać, o dołączaniu do elektronicznych wniosków dokumentów potwierdzających dochód za dany rok bazowy 2019
Dla Państwa dyspozycji udostępniamy numer telefonu ws. świadczeń rodzinnych, 500+ oraz Funduszu Alimentacyjnego, pod którym można uzyskać dodatkowe informacje 609-233-884 dostępny w dni robocze (Pn.- Pt.) w godzinach pracy GOPS.